tirsdag 27. januar 2009

Tusen takk for votter Mormor.. TAkk for mynter Blanca Luz!

Har nå fått pakke i posten og det er alltid like koselig. Denne gangen var det fra mormor, og hun hadde strikket votter til både Jesus, Tina, Adriana, Sibylle og meg. HAr ikke fått gikk vottene til Adriana ennå, men ser henne nok snart. Vi var alle sammen stålende fornøyde med votter, og Jesus har brukt dem i hele dag, han syns de var kjempekule, og mormor, du får nok en pakke tilbake om litt, for de spurte om adressen din, for de ville sende deg en liten ting og et kort.

En annen som ikke var veldig fornøyd idag var Blanca Luz. Vet ikke om det var fordi mormor ikke hadde sent votter til henne, eller om det skyltes andre ting, men sur var hun iallefall. Vi var nettop ferdig med å spise middag/kvelds og hadde vasket opp og alting.. Jesus satt i stua og snakket i telefonen, pitofina var også i stua, mens jeg og sibylle satt på rommet vår med døren igjen, men ikke helt lukket, det var en liten sprekk. Jeg satt og leste på økonomi, isden jeg har prøve imorgen, og sibylle satt på pcen. Plutselig hører vi at "Jesus" hiver noen mynter fra gangen, og det kom noen under døren vår også. Både jeg og Sibylle skvatt skikkelig av bråket.. JEg skulle til å rope "Jesuuuuus.." som jeg alltid gjør når han tuller med oss. Han pleier nemmelig å gjøre masse tull, og sende ting under døren og sånn. Men så hørte jeg jo at han snakket i telfonen og faktisk var i stua.. Jeg gikk ut får å se i gangen, og da så jeg det som dere kan se på bildene under.
På bildene under, ser du faktisk ikke alle myntene. Det var noen som kom under døren våres, men også noen 3 meter fra døren.. Hvis dere ser den kattestatuen, der lå det også EN mynt! Vi tenkte først at alle myntene hadde falt ned derfra, men hodet på katten er veldig spisst, så det var godt gjort å klare å legge en mynbt der, at alle de 13 myntene har ligget oppå der er umulig.. I tillegg så jeg faktisk at myntene kom under døren i stor far, som om noen kastet de, så det er umulig at de har falt fra noe sted..

Da Jesus var ferdig med samtalen, trodde han vi tulla med han i begynnelsen, men da han så at sibylle var helt på gråten skjønte han at det var alvor. Vi aner ikke hvor myntene kom fra, men Jesus har en boks med mynter på rommet sitt, og en boks med mynter fra forskjellige land.. Blandt alle myntene, var alle 5 cent, men en av dem var tysk euro!!Det var ganske snodig.

Litt senere kom Tina hjem, som tror på det Jesus sier, men har aldri merket noe selv, utenom at ting forsvinner og bytter plass. Hun er ikke redd for noe av dette, men merket vel at jeg og sibylle var det. Så imorgen skulle hun visst dra til katedralen i zaragoza og kjøpe helbredet vann. JODA! Da er vi nok reddet!! Haha.. Egentlig er det ingenting og le av. Faktisk er jeg litt redd nå. Jesus så henne nemmelig i natt, altså natt til idag! Men nå gidder jeg ikke lese på økonomien heller. Legger meg kunn til å sove, før de andre i huset sovner.. God natt!
Sånn så det ut i gangen idag!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Susa mi. Jeg tror dere må la være å fokusere så mye på dette spøkelses "greiene". Jeg tror det bare blir verre av det. Ved å dysse det ned får ikke hun "gro". Nå har jeg begynt å jobbe skift så det er tidlig opp om mårran og tidlig i seng på kvelden denne uka.Håper det går bra med lekser og fritid. Så får du prøve å la dette andre hvile nå. Kos mamma.

Anonym sa...

Jaa, det var det jeg tenkte også, fordi pappa sa det samme til meg igår. MEn når det skjer ting er ikke det så lett da;) Men prøver så godt jeg kan..=)

Anonym sa...

Oyoyoy.. Skjønner du er litt redd. Også du som hverken liker katter eller spøkelser.. Prøv å synge, plystre eller nynne hvis du føler deg litt utilpass, du vil da lukke sansene og ikke være så mottagelig, opptatt rett og slett!
Tror også det er sant som mamma'n din skriver, ved å "glemme" det litt blir man ikke så oppmerksom på det.

Håper du ellers har det veldig bra, skal hilse fra P, T og J.

Klem Line