søndag 25. januar 2009

"Alene" hjemme!

Joda, alt har en forklaring, og her kommer den! Igår kom søsteren til Jesus på besøk for å lage middag til oss. Under middagen kom vi inn på det temaet spøkelser og sånt. Pappa har lenge sagt til meg at jeg skal spørre Jesus om han har merket at noe har skjedd i huset før, men har ikke villet spørre. Skrittene jeg har hørt, og den gangen med glasset når anniken var hos meg var helt sinnsykt ekkelt.. Plutselig sier Jesus under middagen: "Det er faktisk en ånd/ noen som går igjen i dette huset." Jeg så sikkert helt paff ut og kikket på Sibylle, og hun kikket på meg.. Jesus ble litt paff selv da han så ansiktsuttrykket mitt og spurte: "Susanne, har du også sett henne?".. Henne?? Jeg skjønte ingenting nå, men forklarte alt som hadde skjedd før, og alt jeg hadde hørt.. JEsus svarte at ja, det var henne. De kaller henne Blanca Luz.. Da Jesus og Tina flyttet inn her, fikk de nemmelig vite at en jente på 8år hadde dødd i leiligheten. Jeg fikk helt panikk når han sa det, og Jesus har faktisk sett henne, flere ganger.. Han sa at forrige vår var dte veldig stille, men etter vi kom har det visst blitt mere.. Ting forsvinner og blir flyttet på, lys går av og på, og tv slutter og fungere en stund. Men det verste er at han har sett henne!! Han har voknet mange ganger av at noen trykker/holder han på foten, han forklarte meg også hvordan hun ser ut.. Paco er fetteren til Jesus. Han har aldri trodd på sånne ting, men en gang sov han over hos Jesus. Han ber Jesus om å ta ut Pitofina (katten) fordi hun er så plagsom, men Pitofina var ikke der.. Etter det er han faktisk livredd for sånne ting..

Igår satt jeg hjemme alene etter en shoppingtur med Anniken, og jeg skal innrømme at jeg ikke var så veldig konfortabel hjemme. HAr ikke lyst til å bli husredd, men føler meg litt sånn nå. Heldigvis Har jesus bare merket ting i gangen, stua og hans rom (som var barnerommet til jenta). Jeg er faktisk redd for at jeg plutselig skal se henne.. Jeg som aldri trodde på sånne ting før. Jeg som ikke tørr å se på åndenes makt alene.. Hvorfor meg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å fytti ! Sann er jeg drit redd for : S men la være å tenke på det, så går det nok bra :D <3

Anonym sa...

HEI SUSANNE.
Huff, så ekkelt dette var, men det er jo godt at du vet der er ei lita snill jente, og det sier jeg som ikke tør å gå ned i kjelleren engang. Håper at du ikke opplever noe mer skremmende. Har du fått pakka jeg sendte for snart 2 uker siden? Ha det bra!
Klem mormor.