søndag 12. oktober 2008

Venstre foten!

Tina og Jesus Stygge Pitofina



Mange folk Anniken, Nacho, meg

Venstre foten min har en tendens til å bli tråkket på, og igår skjedde det igjen. Det stod en amerikansk-feit mann ved siden av meg, og selvfølgelig klarte han å miste balansen og falle på foten min. Den venstre!! Foten min hadde forresten ett blåmerke akkurat der, fordi en noen tråkket på den for en uke siden, så nå ser den helt missfostret ut! Takk, mannen..
Har sovet hos Anniken to dager nå, og det har vært veldig morsomt.. DA vi kom hjem kl 02.30 på natten begynte en alarm å gå. Vi skjønte ikke hvorfor den begynte, for vi bare låste oss inn nede, og da begynte det å ule i alle leilighetene i den 10 etasje høye blokken til Anniken=P Etter 10 min stoppet alarmen, men jeg er sikker på at vi vekte noen sure naboer.

Jëg har også hilst på en ny nabo nå.. HAn er ganske gammel og kom ned og sa at sokken hans hadde falt ned på vår terrasse. Jesus, Tina og Sibylle var ikke hjemme, men jeg sa jeg kunne gå ut å se om jeg fant den.. Jeg fant ingen sokk, og sa han kunne bli med ut å se etter den. Mannen påstod en sokklignende fille vi har, var hans sokk. Jeg var sikker på at det ikke var hans, for det er nemmelig den filla vi vasker doen med, og jeg hadde nettopp vasket doen så den var ute "til tørk", selvom det regnet. Mannen påstod like herlig at "sokken" var hans, så jeg sa han kunne ta den jeg. Jesus fant forresten en sokk på terrasen dagen etter,så da får vi heller vaske doen med den:P
Har det kjempebra i familien her. Savner bare det å ha mitt eget rom. Tyskeren gråt når jeg kom hjem idag også, fordi da hadde hun snakket med noen, og savnet dem. Er litt deprimerende å bo med henne da, men det funker vel. Ellers får jeg få noen "hvordan-bli-kvitt-en-tysker-tips" av Anniken, for hennes tysker har jo flyttet;) Hehe. Savner også mammas hjemmelaget pizza og melkesjokolade. (Men sjokoladen er på vei sørover, har jeg hørt rykter om=P) Maten her er utrolig god da, det er ikke det. HAdde bare fristet med den pizzaen nå. Forresten: Er det noen som vet hva som er slimete, men knaser som lever i sjøen? Det smakte iallefall ikke veldig godt. Jeg bare svelget fort med litt appelsinjucie jeg. Torde ikke å få mer forklaring på hva det var.. Her kommer det noen flere bilder. Blandt annet av Jesus og Tina. Laksen vi spiste her om dagen.. Salmón de Noruega faktisk!!! HEhe

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha, sokkenaboen hørtes artig ut! i morgen blir det dofille på beina! det blir jo kos!

mormor sa...

Hei susa!
Utrolig flott historie du forteller, dosokk, gamlingen fikk sikkert rene sokker og dere rene sokkefiller til doen. Det slimete
sjøuhyre du beskriver aner jeg ikke hva er, men håper appelsinjouisen var god.
Klem fra mormo.

zaragoza sa...

Hei Mormor
Appelsinjucien var god vettu. Morsomt at du er den som er mest aktiv på bloggen her da=P Det blir bare værende et mysterium det sjøuhyret.. Hehe.
Klemmer susanne

Anonym sa...

Jeg trur sjøuhyret kan være snegler, det har jeg veldig trua på;) Morsomt å lese hvordan du har det:)

zaragoza sa...

ÆSj, takk da Maddi... Håper ikke det var det, men når du sier det, kan det godt hende det var det:S Godt var det iallefall ikke, men de var iallefall døde da..

Pappa`n sa...

Heisann

Vi ler veldig godt av historiene dine......... også er vi imponert over at du har begynt å vaske do:-)
Mamma & Pappa gleder seg veldig til all den gode hjelpen vi vil få i huset når du kommer hjem:-)

Ha de fortsatt fint!

Klem fra mamma & pappa

zaragoza sa...

Haha, jeg vasker kunn doen her nede da;P