onsdag 12. november 2008

Uten internett:(

HAr ikke internett paa pcen min naa, og vet egentlig ikke naar jeg kan faa det. Jeg tror det er noe galt med Tele2, Tele2 tror det er noe galt med min pc, siden jeg ikke kan faa inn nettverket dems. Men det har funket i 2 maaneder naa, og dessuten kan jeg faa in nettverkene til alle neboene, men det har passord:S Fikk passordet til Jorge, og fikk brukt hans, men kan liksom ikke bruke det.

Idag fikk jeg igjen matteproven som jeg fikk 0,7 paa. Visste jo at den gikk daarlig , saa er fornoyd. Dessuten var det kun to jenter i klassen min som bestod, dvs over 5. Mange i klassen min fikk ogsaa mindre enn meg. I ciencias, som er en blanding av geografi og naturfag, hadde vi en innlevering som jeg fikk 7 paa. Superfornoyd med den gitt!!!

Ellers er det prove i okonomi igjen imorgen, tirsdag prove i gym, onsdag prove i historie, fredag prove i okonomi igjen.. Saa opptatte med prover kommer nesten alle ukene frem til jul til aa vaere, me prover i filosofia, okonomia, osv.. Det eneste positivet for jul er at vi skal paa klassetur til Madrid, og i mai skal vi kanskje til ROMA!!=)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sinnsykt med prøver da!

Matte er vanskelig på norsk så skjønner veldig godt du sliter når det er på spansk. Du har ihvertfall greid noen av oppgavene!
Men at du er så flink i geonatur da, det er jo bare kjempebra!
Må si jeg er meget imponert over hvor flink du er til å blogge, vi er inne å leser, men dessverre ikke like flinke til å skrive kommentarer..

Godt å lese at du har det bra!

P, T og J hilser..
Hilsen Line

Anonym sa...

Litt av en klassetur forresten... WOW!

Line

zaragoza sa...

Hehe, nei dere maa gjrne kommentere oftere, da er det litt morsommere=)
JA, det er mye mere prover her enn jeg er vant til.. Har sendt dere et kort forresten=)

Hils masse tilbake.
Klemmer

Pappa`n sa...

Heisann

Du må se å få fikset den internettoppkoplingen din. Pappa som har fikset seg MSN, savner deg vet du. Logger seg på hver kveld, for å se om han kan få noen ord med "gullet".

Mamma & pappa er i hvertfall veldig fornøyd med at du står på med skolearbeidet. I morgen kommer Kristoffer hjem.

Fortsett å vær flink og ha det fint så lenge.

Mamma & pappa

Anonym sa...

susanne, tu blogs es super chulo is fantastic, and your photos are very funny and nice,

Anonym sa...

Hula Susanne.Nå er vi hjemme igjen hadde det kjempefint.Spiste paella men den var ikke så spennende som den du har bilde av.Drakk også friskpresset appelsinsaft,heter detzuemo de naranja.Du får rette det for meg.Er imponert over alt du er med på,pass godt på deg selv.Klem fra bestemor.