onsdag 5. november 2008

Dagens..


Førstebildet: Skoleveien min. Andre bildet: Maria og Fani utenfor skolen min, ser ut som et fengsel, og virker sånn noen ganger.


Første bildet: Utenfor huset. Andre bildet: Slik lager man te i spania, se mer tekst om det under.

susanne er fasinert over dørkikkeren, sånn har vi nemmelig ikke hjemme i høyjord;P


sånn ser det ut når susanne øver til prøve


dansende og glad fordi det snart er prøve

Idag har jeg hatt en matteprøve kl 17.oo på kvelden.. Skikkelig teit, og prøven gikk dårlig. Jeg har lagt ut nye bilder i innlegget nedenfor, og skal legge ut noen fra idag i denne. JEg har vært ganske så flink disse dagene faktisk, til å blogge.
Mikroovnen er en maskin spanjolene elsker. Glasset på bildet under er teen min. Jada, te tar bare 1 minutt å lage her skjønner du. Andre ting jeg bruker mikroovnen til er frokosblandingen på morgenen, lage kakao i mikroovnen, nesten alle middager osv.. Jeg syns det er litt snodig, men men..

1 kommentar:

Anonym sa...

Heihei Susanne. Jeg liker å følge med på bloggen din, høres ut som om du har det kjempe bra, å håper jo du har det også? Heldig du er som kan oppleve så mange ting, mye ny mat osv :P Kos deg masse videre. Fortsetter nok å følge med på livet ditt ;)
Hilsen Malene