tirsdag 4. november 2008

Prøver, prøver, prøver...

HAr egentlig ikke tid til å skrive dette, for har nok og gjøre denne uken/helgen.. Imorgen kl 17.oo av alle tider, har jeg matteprøve. Skjønner nesten ingentingen, men Jorge har hjulpet meg idag, så nå er det litt bedre. Fredag har jeg prøve i kapitel 3 i økonomi, og tirsdag har vi "examen" i kapitel 1,2 og 3!! Samme dag har vi også en stooor historieprøve som læreren vår fortalte om idag. Skjønner ikke hvordan jeg skal rekke dette,men vet at dte ikke blir en slækk helg iallefall:S Men ut skal jeg i helgen uansett.. Har blitt kjent med ei som er kjempegrei, og skal ut med hun og venninnene i helgen. Det blir nok bra;)
Vet du hva? Jeg skal på skole den 23. desember!? Det skulle jo ikke vært lov. Men her feirer de jo julaften den 25, så 23 er liksom ikke en spesiell dag her.. Hjemme på fredheim kommer juletreet inn, og dere skal pynte det, men jeg sitter på skolen jeg:( Syns dere synd på meg nå??
Idag hadde Tina fri, og siden i tilegg hun har bursdag om noen dager så da laget hun en kjempestor Paella.. Det er sååå digg det. Itillegg hadde hun laget masse kaker, så nå er det passe fult i magen min. Lorenzo, Jesus bror som er 20 år, skal flytte hjem igjen nå, for det er slutt mellom han og kjæresten.. Det blir litt rart at vi plutselig er 5 her, men han er utrolig koselig da;)

Må nesten lese på matten nå, kos dere med litt bilder istedet




1 kommentar:

Pappa`n sa...

Heisann jenta vår! Det høres ut som du har en stri tørn på skolen nå. Vi vet du er en tøffing, så det går sikkert bra. Vi skal utøve moralsk støtte her hjemmefra og krysse alle fingre slik at prøvene skal gå bra. Du er flink til å ta bilder. Nå har vi forsøkt å ta noen bilder av snøen. De kommer på mailen din om ett øyeblikk. Ha det fortsatt fint. Hils Tina, Jesus og Sibylle fra oss + broren (husker ikke hva han het). Stor klem fra mamma og pappa.