mandag 22. september 2008

Skole + kurs!!



Jeg har så utrolig lite å finne på her, så jeg og Anniken skal begynne på spanskkurs 2 timer, 4 ganger i uker frem til nyttår. Det blir mye å gjøre, men forhåpentligvis blir spansken bedre fortere. Idag bestemte jeg meg for å få kjøpt ferdig alle skolebøkene, men siden de bare selger bøkene på to steder i Zaragoza står det hundrevis av mennesker utenfor.. Stod å ventet i 1 time, og de hadde 1 av de 5 bøkene jeg trengte. Vi gikk til den andre, ventet, ventet, ventet og ventet. Fikk to bøker til da;)




På skolen idag skjedde det noe kjempemorsomt. Det er en smålubben, rar, nerd i klassen, eller han er egentlig den rareste på hele skolen. Han kom bort til meg når skolen sluttet idag, spurte hva jeg het og om jeg bodde samme retning som han, for da kunne vi jo slå følge og ta en kopp kaffe eller noe? Da var jeg veldig glad for at jeg hadde tyskeren, og svarte høffelig at jeg er nødt til å vente på Sibylle. hehe..


På skolen går det egentlig litt bedre nå, men er så absolutt ikke klar for å ha en test i Economia.. Men, men, jeg gjør mitt beste. Vi fikk også hilse på nabogutten vår, Jorge. Han er like gammel som oss, og hadde spurt Jesus om han kunne introdusere han for oss=) VAr en koselig gutt det, men snakket ikke så mye med han idag. Jeg er nødt til å lese på økonomien nå, for lærerene her sier ikke når prøven er, de sier bare den er en av de neste 5 timene. Flott!!


Ingen kommentarer: