fredag 26. september 2008

Det spøker i Fueros De Aragon n 20!!

OK, jeg har egentlig aldri virkelig trodd på spøkelser og sånne der ting, men nå har det skjedd noe virkelig ekkelt!! Igår var jeg hjemme alene etter skolen, satt bare på rommet og leste litt på ciencias. Hørte plutselig at "Tina" kom hjem og gikk for å møte henne i gangen, som vi alltid pleier. Ute i gangen var det ingen! Ikke tegn til liv, og jeg sjekket alle kriker og kroker, alle rom, alt av vinduer var igjen, til og med døren var låst. Ikke nok med det. Da jeg skulle til å ga inn på rommet mitt igjen (litt redd) hørte jeg skrittene igjen, og NÅ var jeg i gangen, men ingen var rundt meg. Skrittene var høye, man hørte personen hadde sko, og det kan ikke være fra leiligheten over, for der hører man ikke en lyd ifra. Det kan heller ikke ha vært den stygge katten vi har. Den er 18 år gammel, og ser ut som en liten kattunge. Hva det her var skjønner jeg ikke, det ekleste jeg noen gang har vært borti. Jeg ringte Anniken med en gang for å ha noen å snakke med, og når jeg er hjemme alene nå, har jeg musikken på full guffe.. Huffameg, jeg tørr jo såvidt å se på Åndenes makt, hvorfor skal de oppsøke meg da?:P hehe.. Uansett hva det var så håper jeg virkelig ikke det skjer igjen:S

Ellers har jeg bare hatt de samme gamle fagene igjen. Får et lite flash back fra 1998 hver mandag, onsdag og torsdag, for da er det nemmelig INFORMATICA. Det er en dataklasse, og skolen har nå vært så heldig å få oppdatert de 7 pcene som funker i klassen til windows 98!:D Vi er 33 stk i klassen som deler på disse 7 pcene, så litt av en time det der.

Det er heller ikke noen hemmelighet at jeg og Anniken har vært litt skeptiske til tyskere og alt som har med tyskland å gjøre. Og vi liker det fortsatt ikke;) Hun jeg bor med nå er grei, men vi er så lei av å høre språket dems når de snakker og allting. Jeg har nå prøvd å handle på LIDL (som er tysk). Skulle bare ha litt kaldt vann, siden det var litt varmt, men endte med at jeg kjøpte en liten krukke med noe gugge på fordi det var det eneste som stod kaldt i butikken. Smakte høgg og så ut som syltetøy;P Men men, ikke noe mer tyskerhat nå, Sibylle er veldig hyggelig, men hun er veldig moregnfugl i forhold til meg;) Imorgen er det lørdag, så da skal jeg sove leeenge.
Skal prøve å få tatt litt flere bilder, glemmer det helt jeg.

4 kommentarer:

Pappa`n sa...

Heisann

Mamma er i ferd med å kjøpe seg flybilett. Du vet hvor fasinert hun er i spøkelser. Hun skulle nok gjerne vært der. Men du kjenner jo meg. Jeg tror ikke på det i det hele tatt. Det er helt sikkert en naturlig forklaring.

Vi er kjempeglad for at du er så flink til å skrive blogg. Ha det fortsatt fint.

Klem fra Mamma & Pappa

LC sa...

HOLA!

Què pasa? Fuerte página web!
Esperar che a pasado muy bien!

Johan har lært meg spansk, håper han har lært meg det jeg ba om og ikke bare gris.. hehe..

Skal kose meg med bloggen din fremover, du er jo kjempeflink til å blogge!!

Abrazo LT, PT, LC og JE
(og forresten spøkelser er kule, litt skumle, men ikke farlige!)

zaragoza sa...

Heisann..

Kan Johan spansk!?! Isåfall så kan han godt få lov til å oversette noen kapitler med vitenskap for meg. hehe.Det var iallefall ikke gris han hadde lært deg da;P

Skal prøve og blogge ofte, men blir nok ikke daglig.

Abrazo de Susanne;P

(Nei de er ikke kule;) )

Anna N. sa...

HEi Susaaaaaaaaaa=) I love u girl! så gøy å lese postene dine! (maddie tipsa meg om bloggen). Ser ut som du har det bra da! fortjener du skikkelig, gleder meg til å høre deg snakke spansk neste gang jeg ser deg. Fet vertspappa du har;) I'm watching you fremover her altså! Hugs&Kisses from Anna<3