mandag 23. mars 2009

Susanne har kamera!!

Idag har jeg fått meg kamera igjen! Det betyr at jeg kommer til å begynne å blogge igjen. Kjøpte kameraet av Johanne. Hun var fornøyd med det, men det var egentlig et annet hun hadde tenkt til å kjøpe, så da kjøpte jeg dette. Etter skolen idag var jeg på sykebesøk hos stakkars, lille, søte Anniken. Ana hadde laget salat, chips (pommes frites, om noen bergensere leser her) og kyllingsalat til oss.. Vi så litt mer på Paradise Hotel og etterpå gikk jeg å møtte Johanne. Vi gikk runden vi pleier å gå når Johanne kommer til byen.

Helgen har gått veldig fort, og vært en veldig familiehelg egentlig. På fredag dro vi til søsteren til Jesus for å lage en kake av smågodt. Som dere kan se bilder av i innlegget under. Adriana ble nemmelig 4 år på søndag, så da måtte hun jo ha en flott kake. Vi spiste og pyntet i flere timer, og på kvelden gjorde jeg egentlig ingenting.. Dagen etter hadde Anniken fått utslett og følte seg ikke helt bra, så det ble at vi satt hjemme å så en film. Søndag var jo lille Adrianas bursdag og den lille bortskjemte jenta fikk haugevis av gaver. Da spise vi russisk salat som bestod av: Poteter, majones, erter, gullerøtter, oliven+++ Det var egentlig ganske godt når alt var blandet sammen...

Nå er det Cena-tid, og da lager vi oss salat og putter på alt vi vil ha selv, så alle får det dem vil ha.. Det er koselig=)


Vår nye parasoll på terassen Johanne på Berskha



Ett uheldig bilde av Jesusito



Nærme El Corte Inglés

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi er helt imponert over at du har begynt å blogge igjen. Fortsett å være flink. Klem fra Mamma&Pappa